fredag 31 december 2010

31 December 2010

Nu är det bara 1 timme kvar på år 2010...Fattar inte var detta år har tagit vägen...Och allt som hänt oxå...Helt sjukt...
Idag kom jag fram till att jag ahr spenderat de senaste 5 nyåraftonen med T...Inte illa faktiskt..Eller ja en del av nyår i alla fall...
I år var ju meningen att jag skulle vara med Ida men men kom T och kidnappa mig i går så nu är jag åter i Stockholm...Saknar mina små jätte mycket dock...Tur att mina katter inte är skott rädda...Och jag lämna persiennnerna öppna så dom kan få se lite raketer oxå..För mina katter gillar att se raketer...Dom är som galna när det smäller och vill se...Knasiga små saker alltså...
Men i alla fall..Jag är hos T och det har varit si och så med det...Vet inte vad det är med mig men känns inge vidare med nåt just nu...Känner mig sviken av allt och alla...Och speciellt mig själv...Som om jag inte gör det bästa för mig själv utan bara skiter i allt och låter saker förfalla...Just nu skolan och min ekonomi främst...Har i princip inte lust att göra ett skit...
Hoppas nästa år blir bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar