måndag 10 januari 2011

10 Januari 2011

Idag blev en lång dag för mig...Vakna av mig själv med hjälp av mina katter vid 09,30...Och tog en lång skön varm dusch...Sen slappa jag lite och kolla på tv och åt frukost som jag brukar göra varje morgon...Sen bar det i väg till Sigge...Det var ingen skön promenad...Det blåste och det var jätte halt...Hoppas det blir bättre i morrn...Sen bar det i väg hem till Ida...Låna hennes tvättmaskin och lekte med Melindo...Hon var vildare än vanligt...He he he...Åkte hem vid 19 tiden och gick förbi Sara en stund...Eller ja blev snarare 3 timmar...He he he...Jag fick en fin Julklapp av henne...Och nu är jag i ägo av en del av fängelset Alcatraz...*ler*...Inte illa...Nu har jag en del av Coluseum och Alcartaz...Bild på stenen kommer i morrn...För min söta lilla kamera strejkar just nu...
nu se lite på tv och varva ner innan sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar