söndag 9 januari 2011

9 Januari 2011

Jaha ja då var det Söndag...Och det har jag inte missat i alla fall...För i dag var andra delen av en ny serie jag börjat se...He he he...I går var jag mest hemma och lata mig...Gjorde i princip inget alls...Och i dag har jag haft besök av Katarina...Vi skulle ses och bara snacka skit och dricka Smoothi men sluta med att vi såg en lång film...Och ja den var lång...Ca 2 timmar...He he he...Jag har sett den tidigare men den är värd att se en gång till och den är en sann film så det gjorde den ju bara bättre...Filmen heter Secretariat och gjord av Disney...Värd att se...
Katarina gick hem vid 19,30 tiden...
Imorrn blir det att gå ut med Sigge igen och sen ska jag förbi Ida en sväng...Tänkte låna hennes tvättmaskin oxå...Och sen avlasta henne lite med Melindo... nu ska jag fortsätta se filmen på tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar