fredag 7 januari 2011

7 Januari 2011

Tydligen var det Fredag i dag...Vilket jag missat totalt...Ida var snäll och berätta det för mig...Vilken tur att jag har en sån snäll syster...He he he...Ida stackars var lite sjuker idag så jag erbjöd mig att hjälpa henne hemma...Vilket sluta med att jag vakta Melindo lite...Men idag var hon en aning odräglig...Inget var roligt och hon blev sur för minsta lilla...Men lite lek blev det i alla fall...Och bad för Melindo...Sen åkte jag hem vid 19 tiden...Var skönt att komma hem men var en aning rastlös...Ville hitta på nåt...Men sluta med ett lååångt samtal med T över web camen...Och nu är jag trött...Så blev det ett litet samtal med Ida och en talrik Mannagrynsgröt och Blåbärssoppa....*muuuums*...

Mini Monster Melindo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar