söndag 2 januari 2011

2 Januari 2011

Jaha då var denna dag slut då...Jag länner mig lite bättre i dag...Lite gladare än i går i alla fall...Kanske beror på att jag lekt med Melindo en stund i dag...Vi hade jätte roligt...Ida säger att jag var barnvakt men jag tycker mer man kan säga "föräldra fria"...He he he...

Här letar Melindo efter nappen
Jag var hemma vid 19,30 tiden...Blev en snabb dusch och sen börja en ny serie på 5an...Den verkar jätte bra... Den heter "No Ordinary Family"...Sen hade jag ca 1,5 timmes långt samtal med en jag hoppas kommer bli en bra vän..
Sen på förmiddagen var Johanna här och hämta Julklappen katterna fick...Den var lite trasig så hon fixa en ny...Och som ni kan se på bilderna nedan så tycker Buu den är jätte mysig...He he he...Han har legat på den de senaste timmarna...Måste vara skönt att ligga där nära elementet...








Efter att jag tagit typ 50 bilder på Buu tycke han nog det räckte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar