fredag 28 januari 2011

28 Januari 2011

GRATTIS KUSIN MARIA OCH LINA

Jaha jag jag har fortfarande blogg torka...Men jag har börjat må mycket bättre...Testade dom där brustabletterna "Berocka" eller hur det stavas...Och dom funka...Man får massa ny energi och man känner sig mycket piggare...Eller jag gör det i alla fall...Dock slutade det med att jag skura mitt kök och listerna i hallen...Så nu har jag fruktansvärt ont i axlar, händerna och mest mina fingrar...I går åkte jag upp till T....Efter att han "bönade och bad" om att han verkligen behövde mig för stackar´n är ju sjuk...Hi hi...Ni vet när killar är sjuka...Dock så lyssnar han inte det minsta på mina råd...Så han får faktiskt skylla sig själv...Jag har ju själv saknat honom så jag trodde jag skulle bli tokig...Ska bli skönt att flytta upp till han och få ha han brevid mig varje natt...Eller jag de flesta nätter i alla fall...Och i går fick jag tillbax min förlovnings ring som varit på förminskning...Den sitter nu sjukt bra...Men är väldigt besviken på hur dom har hanterat ringen...Den är repig och flammig och sen inte alls fin ut...Man kunde ju tro att dom putsa upp den när den ändå var inne...Men nej...Men men...Jag är inte den som håller tyst om saker...Lyckades ju få rabatt på både byxor och ett par bh som jag köpte och ändå var dom båda på rea...Men rätt ska vara rätt...Man ska ju inte behöva köpa skitiga eller trasiga kläder även om dom är på rea...Eller vad säger ni???....Oj ser man på det blev ett ganska långt blogg inlägg ändå...Nå nu ska jag se om Älsklingen är klar med filmen vi ska se...Vad det nu är för någon...skulle visst bli en överraskning..Natti natti på er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar