måndag 31 januari 2011

31 Januari 2011

Jaha vad ska man säga om denna månad då?? det hat varit jävigt kallt och massa snö och halt och äckligt...Men samtidigt helt ok...Gillar soliga vinterdagar....så är det så fint ute i naturen...Och ja i dag är en STOR dag för mig jag har nämligen saft upp mitt kontrakt på min lägenhet...Så nu närmarsig allvaret att bli sambo med T...Tror det kommer bli bra...Men behöver vänja sig ett tag till och börja med...Jag har ju bott ensam i 7 år...Så att bo med någon annan kommer vara väldigt svårt för mig...Men tycker om T så pass mycket att jag är villig att ta den risken att inte få ha saker där jag vill ha dom... Så nu är det gjort i alla fall....I övrigt sitter jag och pluggar som jag verkligen måste ta tag i nu..Får absolut inte missa något mer annars får jag inga pengar...Och vad ska man fråga sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar