tisdag 1 februari 2011

1 Februari 2011

Första dagen på Februari och våren närmarsig med stormsteg


*Pust* säger jag bara...Nu idag har jag som vanligt tagit min Sigge promenad...Sen gick jag hem och vila några timmar innan jag satt mig och plugga...Började vid 19 tiden och nu är ju klockan redan 00...Så det blev några timmar och jag är fortfarande inte fördig...har ca 24 a5 sidor att renskriva...I övrigt har dagen pyskist inte varit bra alls...Har känns mig så fruktansvärt nere så det finns inte ord...Och mitt liv utifrån är ganska bra nu i jämförelse med vad det har varit...Jag har min systerdotter som avgudar mig och som gör mig hur glad som hellst....Jag har min Syster som är en av mina närmaste vänner eller snarare min bästa vän nu mera...Jag har 2 het underbara katter och jag har en pojkvän som älskar mig mer än nåt på denna jord (hans ord) Jag pluggar kurser som jag har velat göra i några år och dom är helt otroligt intressanta...Så varför är jag så fruktansvärt ledsen??? Och har sån ångest så jag tror jag håller på att dö...Fattar inte...Är det meningen att jag inte ska få vara lycklig??

1 kommentar:

  1. Hej tjejen! Jaa du bra fråga.. det kanske är dålig resår i midjan så de åker ner? Annars vet jag tyvärr inte.. :)

    SvaraRadera