fredag 11 februari 2011

11 Februari 2011

Det var ju lääänge sen jag skrev här...En anledning är att jag haft bloggtorka och sen legat i nån sorts influensa i några veckor...Varit i princip helt utslagen...Så skolan har blivit lidande en del...men jag har fortfarande tid att ta igen det...Skönt...Sen har jag allt annat att fixa...Som packning, rensning och flytt...Jag har tid på mig men samtidigt känns det som om jag har jätte brottom..Helskumt...Men varje fall ska jag upp nästa helg och äntligen träffa T igen...Är typ 3 veckor sen vi sågs sist...Så anledningen att jag inte skrivit på länge är att jag inte orkat och inget har ju hänt...När man inte går upp ur sängen så händer det ju inte så mycket om dagarna...he he he...

Ajaj brände mig på ugnen...


Myspys på högnivå...



En sak som gör att det verkligen är skönt att flytta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar