måndag 14 februari 2011

14 Februari 2011

Alla Hjärtans Dag







Jaha ja då var det den där dagen på året igen...I år missa jag att träffa T...Lite tråkigt för han har ju blivit lite mer romantisk nu senaste tiden...Men men sånt är livet...
Idag har det varit sjukt fint väder i alla fall...Var ute med Sigge på dan men han var inte intresserad av att ta en lång promenad...Utan när han var klar ville han hem..Och han drog mig hem oxå...Vilket är jätte ovanligt..Brukar vara jag som drar hem honom...he he...
Idag har jag haft en aning ont i ryggen på kvällskanten...Kan ju bero på allt packande och sen att sitta i soffan en längre tid och plugga och skrivia på datorn är inge bra för ryggen heller...Men så har man ju såna söta små pälsbollar som vill ta hand om sin matte lite...


Pixi värmer min onda rygg...



Pixi sover så gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar