tisdag 15 februari 2011

15 Februari 2011

Då var ännu en dag avklarad...Först vid 10 tiden kom husvärden och besiktiga lägenheten..Eller ja det hette så...Han gick i princip bara in och runt sen ut igen...Innan han gick så berätta jag att det här är den lägenheten utan ventilation i badrummet...Hans svar var "aha så det här är den lägenheten"...Och att jag får inte veta ett skit om ersättning eller nåt fören badrummet är fixat och att han har fått all infomation...*pust*...Det kan ta ett tag tydligen...Sen bar det i väg ner till lille Sigge...Idag var han mycket trött...Jag fick dra upp honom från sängen till och med..He he he...Sen gick jag upp till Sol och Motion och sola en stund...Blev inge brun direkt men det var sjukt skönt...
Sen mötte jag upp Ida hos tandläkaren...Hon var där och fick sin behandling...Och jag lyckades flörta till mig en gratis undersökning...hi hi...Listigt...Tanken var sen att jag och Ida skulle på stan en sväng men Tommy var hungrig och ville ha sällskap så han hämta upp oss så drog vi och äka och sen åkte vi till Maxi...
Under tiden då blev jag uppringd av hyresbostäder och fråga om jag ville flytta ut tidigare och inte behöva betala mer än 1/2 hyra...Det är ju nice...hade ju ändå tänkt flytta ut i början av Mars...
Prata med T om det när han sluta så nu har vi bestämt att det blir flytt nästa helg...Läskigt...Som Melindo skulle säga...Så då var det bara att börja packa resten och så satt jag igång och städa ugnen och plåtarna...Så nu är den klar...Kommer nog få lida några dagar med värk...Men lika bra att börja nu så jag har tid att ha ont och inte behöver stressa...
nu ska jag äta en macka och se litetv innan det blir sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar