torsdag 17 februari 2011

17 Februari 2011

GRATTIS KATARINA PÅ 27 ÅRS DAGEN

Dagen jag längtat efter i några veckor...Idag börja dagen med att jag sprang ner till tvättstugan och börja pyssla där...sen upp och käka frukost..Sen ner igen... Hann till och med bli en 3dje gång ner innan jag gick ut och för att ta Sigge på en promenad... Efter det tog jag spårvagnen hem för jag kände att jag hade lite brottom....Så det första jag gjorde var att gå ner till tvätten och fixa med den...Sen upp till mig och ta en dusch..Och jippii....Avloppet funka inte....Så det var en sjö i hela badrummet...Så en kille kom och fixa det efter nån timme eller så...Men då återstod ju städningen efter allt skit som kom upp...yyyack...
Efter det var det packningens tur...Sprang runt som en yr höna så jag fick med mig allt...
Så gissa om jag var slut när jag äntligen satt mig på bussen...Dock hade jag inte ätit mer än frukost så jag mådde ganska illa och så satt ett par och babbla hela vägen så jag kunde inte somna...Men nu är jag framme i alla fall...T kollar på tv och jag sitter i köket och målar och bloggar...
nu ska jag dricka lite sen hoppa ner i sängen med min älskling....

1 kommentar: