fredag 18 februari 2011

18 Februari 2011

Vilken sjuk dag...*pust*...T gick upp nånstans mellan 7 och 8 och åkte i väg och jobba...Jag satt direkt igång med tvätten och lite annat...Men kände mig jätte yr från i går så jag bestämde mig att jag skulle lägga mig och sova....Vakna några gånger av att mamma och Johanna ringde och sen ringde T och sa att han var på väg hem...Att jag skulle vara klar så vi kunde åka till IKEA...Weeee...."Roadtrip"...Vi kom till IKEA och satt oss och åka lite köttbullar med mos...."muuuuums"...Men den lyckan blev inte långvarit...Efter nästan hela portionen så spydde jag upp allt...Stackars T som sprang och hämta papper till mig...Och jag bara spydde och spydde....Han var till och med gullig och bar bort brickan åt mig...Eftersom jag spydde ner mina kläder....Dock tyckte jag servicen på IKEA Barakaby är ur usla som inte kom och hjälpte oss över huvud taget....Inte ens ett "hur mår du"...Lågt enligt mig...Men men...
När jag kom hem så satt jag igång och städa och tvätta...Konstigt nog mådde jag jätte bra även om jag hade spytt...Men helvete kom igen sen när T hade lagat mat...Fick i mig allt men det kom upp lika snabbt igen...*suck* Vad är nu detta? Jag har inte feber eller mår dåligt på nåt det..Och ändå kan jag inte äta mat för då spyr jag....jaja...Sånt som händer antar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar