lördag 26 februari 2011

26 Februari 2011

Nu var det länge sen igen jag skrev...Har varit så trött om kvällarna så jag har typ bara somnat..Men i alla fall...Mina vecka har varit full...Måndags hade jag först Sigge sen var jag barnvakt till Melindo när Ida plågades hos tandläkaren, sen tog vi en sväng på stan...Tisdag Sigge först en träffa jag Danni och vi gick runt stan och sen hem till mig...Lite ironiskt att hon besöker mig för första gången några dagar innan jag flyttar...Sen kom Sara bort till mig en stund...he he he...Onsdag var sista dagen jag hade Sigge...Väldigt sorgligt, fick några presenter som tack för den här tiden jag varit ute med Sigge...Torsdag var jag med Nathalie och yra runt stan i några timmar...Sen så pack jag nästan allt hemma...Fredag tog jag det lugnt på dag, sen så träffa jag Ida och Melindostan och gick runt lite..Sen bar det hem till Ida för att färga mitt hår...Så nu är jag rödhårig...Och riktigt rödhårig...He he he...Sen var jag förbi Sara på kvällen och hämta några kartonger...Så var vi framme vid Lördag..Vakna vid 9 och börja packa det sista...T kom vid 13 och vi packa hans bil full med saker så åkte han, jag och katterna upp till Stockholm.. Imorrn ska vi åka och handla lite till T och sen bara ta det lugnt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar