torsdag 24 mars 2011

24 Mars 2011

Torsdag och dagen före löning!!!...Gaaah den här månaden har jag verkligen längtat efter den här dagen...Och i morrn ska jag och T ha en mys dag tillsammans...*längtar*
Idag har det varit sjukt fint vårväder dock har det blåst så det har ändå varit ganska kallt...Och sen satt jag och gjorde en tenta på dagen och jag fick VG!!! weeee...Nu återstår bara 4 tentor och 2 uppg kvar...*pust*...Har lite problem med uppgifterna dock...Har aldrig skrivit sånt tidigare och det är ju min första vända på Högskolan så har inte lärt mig hur man gör allt än...Men det kommer nog vartefter...Men nu är jag skapligt trött i huvudet efter en heldags pluggande...Till och med min plugg kompis är helt slut och han har inte äns gjort...He he he...


Buu som slocknat efter en dag med plugg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar