fredag 25 mars 2011

25 Mars 2011

Idag har det varit en jätte mysig dag. Föst vakna vi och jag tog en lång skön dusch medans T satt vi sin dator... Sen tog han ett bad medans jag fixa mig...Efter det tog vi, tro det eller ej, en taxi för att hämta en hyrbil...Ha ha ha...Höjden på lathet säger jag bara...Sen åkte åkte vi till Zoo XL och det sluta med att mina katter blev skapligt bortskämda med både kattklätterställning, fin kattsand, leksaker och kattgodis...Sen åkte vi till IKEA och käka lite... Vi tog ett varv på en sport affär för att se om vi kunde hitta en billig cykel till mig...Men tydligen är jag på tok för liten...*snyft*...Jag fick sen med T på ett snabbvarv på IKEA och kom hem med en hylla till badrummet och lite andra små saker...Weee...Nu är jag helnöjd med badrummet...Efter allt det var mina fötter helt förstörda och jag kunde knappt gå när vi skulle åka hem...
Väl hemma var det bara att skruva ihop alla saker och se vad katterna hade att säga om klätterställningen... Och den fick mycket väl godkänt....He he he...Vi tog en sväng till Hemköp på kvällen och små stor handla oxå...Sen var det bara att sätta sig och plugga igen... Så nu är jag klar med första uppgiften av två...Så i morrn ska jag förska få T till Jakobsbergs centrum så han klipper sig och sen blir det att plugga till min tenta...Få se om vi tar en tur ner till Norrköping oxå eller om vi bara är hemma och myser...Nä nu ska jag se en film och sen blir det nog sängen...




1 kommentar:

  1. Blev det en tur till Norrköping? Trevligt och få skämma bort katterna lite =)

    SvaraRadera