torsdag 31 mars 2011

31 Mars 2011


Då var det sista dagen i Mars...Ganska skönt för April betyder att det snart är sommar...Och jag kan få fint i trädgården...I veckan var jag ju nere i Norrköping... Kom hem i Tisdags kväll...Var jätte mysigt och ha 2 heldagar med Ida och Melindo...Men saknade T...På Måndagen var jag och Ida på HC och shoppa...Vi gick allt som allt ca 6km...He he he...Sen var vi ute och lekte med Melindo på kvällen...Tog masssor med fina bilder... Tisdagen så var jag först på Vård Centralen och sen hem till Ida och sov en stund innan vi hämta Melindo och åkte till stan och köpte stövlar till lille Melindo...Hon hade nämligen varit ute och hoppat i vattenpölar med sina alldeles nya skor.... Sen åkte jag hem på Tisdags kvällen...Min söta underbara sambo kom och mötte mig...Sen hade vi en myskväll innan jag somna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar