fredag 1 april 2011

1 April 2011

April April


Jaha då var April här...Underbart...Vet inte vad det är men jag tycker April låter som en fräsch månad...He he he...Idag har jag i princip sovit hela dagen...Det har regnat ute och då brukar jag ha huvudvärk och vara seg...Jag vakna nån gång efter 14...Sen kom T hem vid 16...Min älskling har nämligen cyklat till jobbet i dag...Och han kom hem med en present till mig oxå...jag fick ett par neon orange hörlurar...*ler*...Behövde verkligen såna...Brukar ha andra när jag sitter och ser på serier på datorn och får sjukt ont i öronen...Men nu har jag jätte snygg sköna hörlurar...Weeee....

Men han gjorde mig lite besviken oxå...Vi skulle ha en mys dag bara han och jag utan datorer och sånt...Men han satt och kolla på tv med mig i typ 1 timme sen satt han sig vid datorn och nu sitter han och spelar...*suck*...

Jag fundera på att gå och lägga mig...Finns ju inge roligt att göra just nu ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar