tisdag 12 april 2011

12 April 2011

Då var det Tisdag..I går var mitt första pass på jobbet...Så underbart skönt att få komma i väg och göra nåt och träffa andra människor...Och glädjen hos dom gamla när man hjälper dom är helt underbart...Sen i dag var jag på en interjuv...Eller trodde ja...jag fick jobbet så att säga...Var där och bara fick info och lämna uppgifter och så...Så nu är jag vidbehovs anställd som det så fint heter...He he he...Betyder att jag är timvikarie som jag är på Viksjö oxå... Men nu på kvällen kom kroppen i kapp mina två dagars äventyr...Jag har ju som ni vet varit hemma senaste året och studerat...Så det blev ju en liten chock för kroppen att jobba...Men en bra chock...men i kväll har jag ont på huden överallt...Så kläder gör ont och att kramas är hemskt..Stackars T som är jätte gosig på kvällen när han kommer hem...Men men så är det ju ibland... Jag var ute på gården en sväng på eftermiddagen med katterna och då såg jag att vi har gäster på våran gård som antagligen kommer utrotas...


nu ska jag nog ta och hoppa i ett varmt bad sen hoppa i säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar