fredag 15 april 2011

15 April 2011

Idag var en speciell dag...Först vakna med T klocka 7 i morse...Sen bara fixa mig lite...Sen fick jag ett sms att mitt efterlängtade paket hade kommit...Så det blev ju fort på med kläderna och sen i väg till Jakobsberg och hämta den och köpte katt mat på vägen...Sen åkte jag hem fick jag ett mess från Sandra, en tjej som jag jobbar med i Viksjö, att hon var klar och tänkte komma bort...Som tur är hann jag ta en dusch av och så innan hon var här...He he he...Sen satt vi oss ute på min gård och bara snacka lite skit...Var trevligt...Sen gick vi in och jag lagade lite mat...Fick bra betyg på maten av Sandra och T ( Sandra jobbat som kock) he he he...Sen drog jag och Sandra i väg till stranden i Kallhäll och käka glass... Vi satt i hop krupna och frös halvt ihjäl...He he he... Men vi åt upp glassen där i alla fall...Efter det åkte vi hem till mig igen och precis när vi kom hem var T på väg ut...Så det var bara att hoppa in i bilen och åka i väg...Vi tog en snabbsväng runt i Barakaby och sen åkte vi hem för jag och Sandra frös så vi hämta lite varmare kläder...Sen var fart igen...Vi ställde bilen på ett ställe sen gick jag och Sandra runt hela parkeringplatsen som är sjukt stor och kolla på alla bilar....Vid 22 tiden åkte vi några varv lite hit och dit för att kolla om det fanns några som racade...Men icke...Så vid 23 tiden gav vi upp och åkte hem igen... Imorrn kanske det blir Norrköping...Weee....Har Melindo abstinens....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar