fredag 22 april 2011

23 April 2011

LÅNGFREDAGEN
Lååååång Fredag...Då var Påsken här igen...Och denna Påsk är det sjukt fint väder och jätte varmt ute...Ja alltså för att vara April...Idag var mitt första arbetspass för den här helgen... Sandra jobbade oxå så hon hämta upp mig innan jobbet...Gick super bra att jobba...- Åkte lite vilse några gånger bara...Och blev allt som allt ca 30 min försenad...Men det fixa sig till slut i alla fall...Strax innan jag sluta fick jag ett sms från T där han skrev att han var på mitt jobb och vänta på mig...Verkligen gulligt...Och inte mer med det så när jag kom hem fick jag veta att T köpt 20 solcells lampor vi kan ha ute på gården...Jag har nämnt att jag vill ha såna så han var gullig och åkte och köpte det till mig...Så nu fattas lite mera jord, trädgårdsmöbler och lite mer krukor och blommor ute...Sen är min fina framsida klar...Då kan jag njuta av våren och sommaren ännu mer...*ler*...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar