söndag 1 maj 2011

1 Maj 2011

Oj det var visst länge sen jag skrev...Men har haft lite fullt upp med att jobba och sånt...I går elelr hur man ska säga det...Den 30 April/ Valborg så jobbade jag oxå och efter jobbet åkte jag hem till Sandra och kolla film med hennes kille och T...Var lite kul..Tror nog det är min och T första par träff så att säga sen vi blev ihop...För si så där 4 år sen...Var kanske på tiden...He he he...Sandra har blivit mamma till en liten hundvalp...En liten hårboll...Jätte söt...
Och inte mer med det så har tekniknördarna Eklund/Sederström blivit med Ipad...Vem kunde gissa det...He he he...Och det är mest min...*ler*...Den är råsa...He he he...Tror mest att T köpte den färgen för sin skull för jag äger i princip inget råsa...
Sen har min svarta fara insett att hon faktiskt kan rymma och jag vet inte hur för poff så är hon utanför staketet och som vanligt så slutar det med att jag gör mig illa...Så nu har katterna utegångs förbud...Och jag har 2 skär sår på foten som är infekterade...
Men i det stora hela har veckan varit bra...Nä nu kanske dags för sängen...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar