lördag 1 oktober 2011

1 Oktober 2011

14 dagar och neråt...
Fan vad denna dag går sakta...Idag var T som vanligt sjukt sur...Blev ju inte bättre när han fick för sig att rensa förrådet och kasta ut alla mina saker... Som nu mera står i en hög med ca 20 kartonger i vardagsrummet...Undrar bara hur länge det tar innan han gnäller över det...Jo visst ja tog ca så lång tid som det tog mig att bära första kartongen från sovrummet till vardagsrummet...Fan ska bli så skönt att få ett eget hem snart...Dock är det ju inte tillräckligt snart...Inget är tillräckligt snart när det gäller att komma bort från denna sjuka människa (förlåt fd svärmor)...Han fick till och med ett utbrott på gården för att en sak han bar ramla ner, en sak som ändå skulle kastas, så då tog han den och slog sönder den...Och jag antar att han har sagt till sina vänner och bekanta hur psykiskt instabil jag är...Ehm...behöver jag säga mer...

Just nu vill jag att det ska vara Söndag kväll ca kl 21 eller nåt...Får då betyder det att det kan vara Måndag snart och jag kan fortsätta med mina saker...

Nä ska prata lite med Nathalie innan hon somnar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar