måndag 10 oktober 2011

10 oktober 2011

Jaha då har halva Oktober gått nästan...jag var nere i Norrköping i Fredag och skrev på min kontrakt...Längtar så att komma härifrån...T blir bara värre och värre..Inte mer med det har Persika blivit sjok..Hon äter inget ochbara spytt och så...Fattar inte vad jag ska göra...Vill inte förlora hedna..Jag hoppas det bara är reparations ångest från hennes sida efter som det här var det längsta jag varit i från henne..Gaaah hoppas hon blir frisk...
Vad har annars hänt...Ja du i princip inget...Lekten en del med Melindo i Norrköping så det var roligt...Jo jag hade för några månader skaffat fägade linser så dom hade jag på mig,,,, Lite coolt... Antingen hade jag jätte fint blå ögon eller gröna...Och sen nu när jag flyttar ner och ska förbättra och ändra mitt liv så ska jag bli blond oxå..eller vi får se...vill förändra mig helt...och bli mig själv igen... nu häller jag på att somna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar