lördag 15 oktober 2011

15 Oktober 2011

I dag hade jag varit inflyttad i min nya lägenhet...Men icke...Skulle flyttat i Tosdag men då blev jag förbjuden att ta in "främmade människori"enligt honom i lägenheten änen om den tekniskt är min tills i dag den 15 för jag har ju betalat hyra...Men men..Så blev den framflyttad tills i dag Lördag och då blir min flytthjälp sjuk...Weee kan det gå bättre...Och även om T föräldrar var här visa han sitt rätta jag... Att om jag inte var ute i dag/morrn så kastar han ut alla mina saker på gatan och skiter i hur det går för mig...För tydligen en är jag en knarkande hora...Till och med T mamma komentera att jag inte såg som vanligt ut....Inte så jävla kontigt..Jag göt ALLT här hemma som en slav, jag tar hand om min sjuka katt och ger henne närings lösning 1 gång i timmen...Inte äns smink kan dölja hur dåligt man mår...Men T har väl sagt att jag knarkar och annat skit om mig för är det ju aldrig fel på...Han är det perfekta människan...
Vet inte hur mycke skit jag orkar...Har nu insett att undet 4 månader har jag blivigt psykiskt misshandlad av min älskade sambo...Som jag tyckt om av hela mitt hjärta...Men min kärlek till honom var tydligen inte rillräckligt för honom... Fattar inte vad han ville med mig att göra från början...Jag hade ett bra liv...Han kunde sabba nån annan av sina beundrares liv inte mitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar