tisdag 18 oktober 2011

18 Oktober 2011

jaha så sitter man här igen...Närmare 7 på morgonen och är vakne...Kämms som imgen ide att somna om när T klocka ringer snart...Och då vanknar jag igen och igen och igen...För han är ju en så därsom snzzonsar...Som jag aldrig har fattatmig på....Man sätter klockan på den senaste tiden man måste gå upp och går upp då och gör det man ska så är man klar sen...Eller hur?? Vilket fall fdick jag ett under bart samttal från T dag samtoaöet bestopd av " du ska ut NU"....Ja mn lilla hjälskling va fan toro du jag har försäkt göra i 4 månndager...Tror han att jag har packat alla mina saker bara för att jag vill vara hos honom....Nu har jag fixat flytthjälp men inte sagt nåt åt han...¨Så han kommer blir helt galen...Men å andra sidan om han viste vem som ska hjälpa mig hade han blivit ännu värre...så bäst att ¨ålla tyst...

1 kommentar:

  1. hej jag vill att du ringer eller messar mig ,jag vill berätta för dig om robert med dig ,0700248042

    SvaraRadera