lördag 24 oktober 2009

24 Oktober 2009

Höjden på otur...
*suck* Satt och pyssla vid datorn i natt när jag inte kunde sova...Och vad händer då...Jo hela jävla bilden vänder sig upp och ner!!! Och inte mer med det så funka ALLT spegelvänt....Så drog jag musen åt höger så gick pilen åt vänster... Och inte fan vet jag vad jag gjorde...Trodde jag skulle bli knäpp...För vem kan man ringa kl 02 på natten och fråga vad man har gjort...I mitt fall INGEN...Längre...
Imorse satt jag nån timme och tröck på alla tangenter för att försöka klura ut vad som hänt...Och när jag väl hitta rätt så tog det ytterligare 30 min för mig att komma rätt...Hjärnan hade lite svårt att anpassa sig till att allt var spelegvänt...
Nu är allt fixat i alla fall...*pust*

1 kommentar:

  1. Skulle du sitta några dagar med spegelvänt skulle du säkert ha svårt o vänja dig vid normalläge :P

    SvaraRadera